Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 22, 2013
Image Size
838 KB
Resolution
798×2261
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
22,249 (6 today)
Favourites
1,414 (who?)
Comments
159
Downloads
85
×
Use your imagination o3o by Myly14 Use your imagination o3o by Myly14
Pffft I had something in mind but I got so bored. And bored to even write what are they saying or what is happening so you gotta imagine it yourself xD
sonamy.is.fun
I think I messed up Amy's hammer... MEEEEEEEEEEEEEEEH
LAZY COLORING, LAZY SHADING, LAZY COMIC :dummy:
enjoooooy.....
Add a Comment:
 
:iconmisssunnykou:
MissSunnyKou Featured By Owner 5 hours ago  New member
Wonderful...
Reply
:iconthesweet2013:
thesweet2013 Featured By Owner Jan 16, 2015
Awwww cute Pikachu KAWAII DESU 
Reply
:icongamingingreen13:
GamingInGreen13 Featured By Owner Jan 13, 2015  New member Hobbyist Digital Artist
Amy: SONIC! You're so dead!
Sonic: Sorry about that Amy! I didn't mean it, honest!

*Amy trips*

Amy: W-whoa!

Sonic: Huh?

*Sonic catches her*
Amy: Huh?

Sonic: Whew, that was close. Be more careful next time Amy.

Amy: Well I wouldn't have tripped if you hadn't embarrassed me like that!

Sonic: He he, yeah, sorry about that. Can you forgive me?

*Sonic kisses her cheek*

Amy: Oh just shut up! Of course I forgive you!
Reply
:iconpkstarstorm1up:
pkstarstorm1up Featured By Owner Jan 3, 2015
This is their relationship to a tea.  :)  Great job!
Reply
:iconzoethehedgehog2:
ZoeTheHedgehog2 Featured By Owner Jan 3, 2015  New member Student Photographer
The feels man..the feelsLove La la la la 
Reply
:iconheartinathepony:
HeartinaThePony Featured By Owner Dec 17, 2014  Hobbyist Digital Artist
Sweet!
Reply
:iconjazzchilidawgs:
Jazzchilidawgs Featured By Owner Dec 4, 2014  Professional Traditional Artist
That was just too freakin adorable!!
Reply
:iconblueroses1pink:
Blueroses1Pink Featured By Owner Nov 8, 2014
THE CUTENESS IS REEEEEAL!!!!!! :O
Reply
:iconmeganromero90:
meganromero90 Featured By Owner Nov 3, 2014
Aww...so beautiful
Reply
:icon8mikochan8:
8MikoChan8 Featured By Owner Oct 29, 2014
omg i love this ;//_//;
Reply
:icondoodlesandwrites:
DoodlesAndWrites Featured By Owner Oct 14, 2014  Hobbyist General Artist
First Frame (te coloured one): EXACTLY WHY SOMANY ISNT CANNON.
Reply
:iconmoonwolf214:
moonwolf214 Featured By Owner Sep 21, 2014
I get it XD lol
i love using my imagination =)
this is adorable
Reply
:iconjunsei-san:
Junsei-san Featured By Owner Sep 19, 2014
Awww so cute!!
Reply
:iconmr-war:
Mr-War Featured By Owner Sep 15, 2014
Can I ask you a question? :3
Reply
:iconmyly14:
Myly14 Featured By Owner Sep 19, 2014  Hobbyist General Artist
yup
Reply
:iconmr-war:
Mr-War Featured By Owner Sep 20, 2014
Do you like Sonic EXE x Amy? X3
Reply
:iconone-cute-husky:
One-Cute-Husky Featured By Owner Sep 14, 2014
My Imagination speaking 2 me
Amy: Soniccc that was not funny!!
Sonic: He he whatever you say Ames
Amy: (trips) Whoaa
Sonic: Huh?
(catches)
Sonic: Phew that was close
Sonic: Uh...Amy
Amy: Oh my god Sonic i could have fell!!
Sonic: Gee Amy im sorry
(Kisses) 0w0
Sonic: How can i make it up to you?
Amy: You just did c:
Reply
:iconrosewitchcat:
rosewitchcat Featured By Owner Aug 24, 2014
Giggle Clap 
Reply
:iconabadelmal:
abadelmal Featured By Owner Aug 22, 2014  Student Digital Artist
TwT
Reply
:iconthenightfurytoothles:
TheNightFuryToothles Featured By Owner Aug 9, 2014
aww Heart 
Reply
:iconjanaic:
Janaic Featured By Owner Jul 28, 2014
onw Heart Bunny Emoji-77 (Melting) [V4] 
Reply
:iconsonamyandppg0329:
Sonamyandppg0329 Featured By Owner Jul 23, 2014  Hobbyist Digital Artist
Amy: SOOONIICCC!!! That was not funny!!
Sonic: hehe alright Amy, whatever you say!
Amy:(trips) whaa!
Sonic:( catches her) whoa that was close! Are you alright Amy?
Amy:...
Sonic: uh Ames?
Amy: oh! Um yea I'm fine!
Sonic: hey Ames I'm sorry if I embarrassed you back there (kisses) could you forgive me?
Amy: oh sonic! Of course I will!
Reply
:iconsonikacreatives:
SonikaCreatives Featured By Owner Jul 20, 2014
Wut? 

Soooooo love this! Your short comics are LOVE!
*instant fav*
*steals and runs away*
Reply
:iconrandomgal9050:
Randomgal9050 Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist General Artist
first reaction: Wut? 

final reaction: Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] 
Reply
:iconlaurasonic1:
LauraSonic1 Featured By Owner Aug 8, 2014
Lol
Reply
:iconkirashadraws99:
Kirashadraws99 Featured By Owner Jun 1, 2014  Hobbyist Writer
AWWWWWWW Cute!!! 030
Reply
:icontangbaojustin:
tangbaojustin Featured By Owner May 16, 2014
I love sonamy
Reply
:iconxxjimenawolfgirl12xx:
xXJimenaWolfGirl12Xx Featured By Owner Apr 23, 2014  Hobbyist General Artist
Oh my mobius! this is sooooooooooooooooooooooooooooooo sweet!!! and cute!!! >3< you draw is amazing :3
Reply
:icongirlgamer12:
GirlGamer12 Featured By Owner Apr 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Nicely done! The expressions really do the talking in this piece, it's true that actions speak louder than words. :) :+fav:
Reply
:iconzoethehedgehog5:
Zoethehedgehog5 Featured By Owner Apr 18, 2014  Student Artist
AWWWWW!!!
Reply
:iconprincesssweets2:
PrincessSweets2 Featured By Owner Apr 9, 2014
Aawww I absolutelly love it! So so cute *-* Little Pixel Heart Little Pixel Heart Little Pixel Heart Pikachu Loves It Plz  Pikachu gasp Plz 
Reply
:iconlave-ndar:
Lave-ndar Featured By Owner Apr 9, 2014  Hobbyist Digital Artist
Omg im about to cry, did he really say it?! :iconcry2plz:
Reply
:iconnciryalis:
nciryalis Featured By Owner Apr 3, 2014  Hobbyist Digital Artist
be moar bored, cuz when you are, youre doing amazing stuff!
Reply
:iconloonataniataushamay:
LoonataniaTaushaMay Featured By Owner Apr 1, 2014  Hobbyist Traditional Artist
AAwwweeee soo cute
Reply
:iconmidnightdarkness1:
MidnightDarkness1 Featured By Owner Mar 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Amy: Sonic! You know I can't -*trips* ahh!
Sonic: *catches her* gotcha Ames.
Amy: you....you saved me.....why? You run from me, but you saved me from falling.
Sonic: well, Amy, there is something I've been want to tell you.......*kisses her on the cheek*
Amy: Sonic?! Are you saying that you.....
Sonic: yes Amy. I love you.
Reply
:iconcute-hedgehog:
Cute-Hedgehog Featured By Owner Mar 28, 2014  Student Digital Artist
:iconsqueeeeplz:  :heart:
Reply
:iconcassy007:
Cassy007 Featured By Owner Mar 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
hey :iconmyly14:, could i re colour this plz? i did a terrible job on my last colouring? plz i had only just got my tablet when i coloured it and i want to improve in colouring, so plz can i re colour this?:Please:  please emote  (ill try not to so a crappy job with it this time ^^;:hologramhug: 2 
Reply
:iconmyly14:
Myly14 Featured By Owner Mar 24, 2014  Hobbyist General Artist
It's alright, sure thing~
aww don't say that .w.;
Reply
:iconcassy007:
Cassy007 Featured By Owner Mar 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
aww kay thx ;3 ive already started lining it so yea ^^; i think.. i might have it done.. by the end of the week maybe? depends arund that time but yea thx for letting me redo this ^~^
Reply
:iconelisabeth-the-slayer:
Elisabeth-the-Slayer Featured By Owner Mar 9, 2014
:lalala: :sonicla: ADORABLBBBLLLEEEEEEE!!!! :sonicla: :sonicla: 
Reply
:iconshannon369543:
Shannon369543 Featured By Owner Feb 25, 2014  Hobbyist Digital Artist
i like ittttt!!!!!!super awsome dude!!!Sonamy Horse 
Reply
:iconadept-ex:
Adept-eX Featured By Owner Feb 24, 2014
Al parecer tuvieron una discusión, pero ya hicieron las pases. Ahora se viene lo bueno... ˇEl sexo de reconciliación!I am a dummy!  (?)
Reply
:icongalacticjewels:
GalacticJewels Featured By Owner Feb 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Awww sonamy is so cute!
Reply
:iconaurora-la:
Aurora-La Featured By Owner Feb 18, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Awww even lazy you're awesome! xD
Reply
:iconmiamimermaid01:
miamimermaid01 Featured By Owner Feb 14, 2014  Hobbyist General Artist
Sonic: Geez Amy, can't you take a joke?

Amy: Yeah, but not when it says I fart in my slee- *trips* Wha!

Sonic: Huh? Oh! *catches* Gotcha!

Amy: Th-thank you...But I still can't believe you said those horrible things about me!

Sonic: Aww come on Amy, you know I didn't mean it! *kiss*

Amy: *gasp* Sonic! Y-you just kissed me! *hugs* OMG I'M SO SORRY I GOT MAD AT YOU!!!

Sonic: *blush* heh, it's alright Ames...


Reply
:iconrandomgal9050:
Randomgal9050 Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist General Artist
Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1] Hamtaro Mouse Emoji-03 (Squee) [V1]  you have a better way of looking at it!
Reply
:iconmiamimermaid01:
miamimermaid01 Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist General Artist
I have some expirence with romantic settings :cute poop: 
Reply
:iconrandomgal9050:
Randomgal9050 Featured By Owner Jul 15, 2014  Hobbyist General Artist
:)
Reply
:iconcifern:
CIFERN Featured By Owner Feb 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
nunca dejare de amar tus dibujos :3
Reply
:iconsonamyxshadouge205:
SonamyxShadouge205 Featured By Owner Feb 8, 2014   Writer
oh my goodness this is great
Reply
Add a Comment: